کولر گازی یونیوا

در فصل‌ های گرم، کولر گازی یکی از بهترین راه حل‌ هایی هستند که می‌توانند در خنک نمودن هوای داخلی ساختمان‌ ها و خانه‌ها به کار گرفت.

کولرهای گازی، دارای سیستمی هستند که از طریق گاز فشرده شده خنک می‌کنند و هوای گرم و مرطوب را از داخل ساختمان جمع‌آوری کرده و به هوای خنک و خشک تبدیل می‌کنند.

نصب کولر گازی یونیوا

نصب کولر گازی یونیوا، به دلیل داشتن سیستماتیک پیچیده، نیاز به تخصص فنی دارد. در این راستا، بهتر است که کار نصب این دستگاه را به افراد ماهر و متخصص واگذار کرد.

یونیوا

کمپانی یونیوا یک برند بریتانیایی با کیفیت بالا و استانداردهای بین المللی، طراحی جذاب و درخشان با انواع اقلام مختلف از قبیل کولر گازی، جاروبرقی، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، و … است که لوازم خانگی را ارائه می دهد.

کولر گازی یونیوا

معایب کولر گازی یونیوا

این محصول کاملا بی نظیر است و علت به وجود آمدن معایب کولرگازی یونیوا در استفاده نادرست از آن است. اگر خوب محیط را نسنجیم و مشاوره درست را دریافت نکنیم قطعا در انتخاب سایز مناسب کولر دچار اشتباه می شویم. مثلا برای فضای 40 متر قطعا کولر گازی 12000 کفاف حال شما نخواهد بود.

گازهای سمی از عدم سرویس سالانه کولر نشات می گیرد. فیلتر های هوا داخل پنل آلوده در نتیجه خروجی هوا نیز نامطلوب خواهد بود. پس در سرویس سالانه کولر گازی خود کوشا باشید.

نکته خیلی مهم در خرید کولر گازی یونیوا

ظاهر کولر گازی های یونیوا به برند های معتبر شبیه است! به همین دلیل از کولر گازی یونیوا برای جعل و تقلب استفاده میکنند. متاسفانه انسان های سود جو به دلیل طمع از این محصول سوء استفاده می کنند و آن را به برندهای دیگر تبدیل میکنند. یکی دیگر از این بی انصافی ها تبدیل کولر 12000 به 18000 یا تبدیل 18000 به 24000 است.

کولر گازی یونیوا

مزایای کولر گازی یونیوا

همانطور که عنوان شد این کولر یکی از بهترین ها است. فواید و مزایای محصول نقطه متقابل معایب کولرگازی یونیوا هستند. در این محصول نیاز کاربر از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

  1. کارایی بالا: کولر گازی یونیوا به دلیل دارا بودن سیستم خنک کننده یکپارچه، قابلیت خنک کردن هوایی را با کارآیی بالا داراست.
  2. صرفه جویی در مصرف انرژی: به دلیل داشتن کارایی بالا، کولر گازی یونیوا به صرفه جویی در مصرف انرژی منجر میشود و هزینه های انرژی را کاهش می دهد.
  3. عملکرد سریع: کولر گازی یونیوا به دلیل داشتن سیستم خنک کننده یکپارچه و فشار بالا، به سرعت هوا را خنک میکند و در برابر گرمای شدید موثر است.
  4. عمر طولانی: کولر گازی یونیوا دارای قطعات مقاوم و با کیفیت است، بنابراین دارای عمر طولانی است و نیاز به تعمیرات و تعویض قطعات در کوتاه مدت ندارد.
  5. سیستم پاک کننده هوا: برخی مدل های کولر گازی یونیوا دارای سیستم پاک کننده هوا هستند که با استفاده از فیلترهای خاص، هوای درون ساختمان را از ذرات گرد و غبار و آلاینده های دیگر پاک می کنند.
  6. کارکرد چندگانه: برخی مدل های کولر گازی یونیوا دارای کارکرد چندگانه هستند که به شما اجازه می دهند که در برابر شرایط متفاوت، مانند گرمای شدید، رطوبت بالا و آلودگی هوا، از حالت های مختلف استفاده کنید.

کولرگازی های یونیوا در هر شرایط آب و هوایی خود را می گنجانند. در بسیاری از کولرگازی های یونیوا از گاز R410a استفاده می شود. این گاز هم به صرفه است و هم عملکرد عالی را از خود به جای می گذارد. همچنین گاز مذکور دوستدار محیط زیست است و به لایه اوزون آسیب نمی رساند.

کولر گازی یونیوا

کولر گازی برای منزل، محل کار و… با چه ظرفیتی تهیه کنم؟

یکی از پر تکرار ترین سوالاتی که روزانه از کارشناسان بازارینو پرسیده میشود، همین سوال است. و جالب است بدانید که اگر به این نکته در خرید کولر گازی دقت نکنید، عمر کولر گازیتان به شدن کاهش پیدا کرده و حتی در برخی شرایط میسوزد.

یکبار برای همیشه به این سوال پاسخ میدهیم:

کولر گازی 9000: مناسب برای متراژ 12 تا 20 متر مربع

کولر گازی 12000: مناسب برای متراژ 20 تا 30 متر مربع

کولر گازی 18000: مناسب برای متراژ 30 تا 45 متر مربع

کولر گازی 24000: مناسب برای متراژ 45 تا 60 متر مربع

کولر گازی 30000: مناسب برای متراژ 60 تا 75 متر مربع

کولر گازی 36000: مناسب برای متراژ 75 تا 90 متر مربع

کولر گازی 48000: مناسب برای متراژ 90 تا 120 متر مربع

خرید کولر گازی یونیوا

در خرید کولر گازی به چه نکاتی توجه کنیم؟

  1. متراژ ساختمان: همانطور که پیش تر گفته شد، قبل از خرید کولر گازی، باید اندازه ساختمان یا فضایی که می‌خواهید برایش کولر گازی تهیه کنید را در نظر بگیرید. این مورد به شما کمک می‌کند تا دستگاهی با کارایی مناسب را انتخاب کنید.
  2. کارایی انرژی: در خرید کولر گازی، به کارایی انرژی دستگاه توجه کنید. دستگاهی با کارایی بالا، می‌تواند هزینه‌ های انرژی را کاهش دهد و به صرفه جویی در مصرف انرژی منجر شود.
  3. صدا: در خرید کولر گازی، به صدای دستگاه توجه کنید. دستگاهی با صدای کمتر، می‌تواند در استفاده روزانه آرامش بیشتری به شما بدهد.
  4. قابلیت تنظیم: دستگاهی که قابلیت تنظیم دمای هوا را دارد، به شما اجازه می‌دهد که دمای هوای خروجی را به دلخواه خود تنظیم کنید.

جالب است بدانید که کولر های گازی یونیوا، تمامی ویژگی های بالا را دارند. پس میتوانند یک انتخاب فوق العاده برای منزل، محل کار و… شما باشند.

خرید کولر گازی یونیوا

خرید کولر گازی یونیوا از بازارینو

شرکت بازارینو، نمایندگی رسمی محصولات کمپانی یونیوا، با گارانتی و ضمانتنامه کتبی میباشد. شما میتوانید کولر گازی یونیوا را با خیال راحت از شرکت بازارینو تهیه کنید.

یک نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که شما زمانی که کولر گازی خود را از شرکت بازارینو تهیه کردید، بلافاصله کارشناسان ما، تکنسین های بازارینو را برای نصب کولر گازیتان در محل اعزام میکنند. به این ترتیب شما بعد از تهیه کولر گازی خود دیگر دغدغه نصب آن را نخواهید داشت.

خرید کولر گازی یونیوا

شما میتوانید قبل از تهیه کولر گازی یونیوا، از کارشناسان بازارینو مشاوره رایگان دریافت کنید. این مشاوره هم به صورت تلفنی و هم به صورت حضوری امکان پذیر است.

برای مراجعه حضوری میتوانید به دفتر بازارینو واقع در سه راه امین حضور، پاساژ سهامی، طبقه اول واحد 4 مراجعه کنید.

برای دریافت مشاوره رایگان کلیک کنید

شرکت بازارینو، به جز نمایندگی رسمی کولر های گازی یونیوا، نمایندگی رسمی چندین برند دیگر معتبر و مطرح کولر گازی را نیز داراست که برای مشاهده آن میتوانید به فروشگاه مراجعه کنید.

ویدیو کولرهای گازی یونیوا