تخفیف!
قیمت اصلی 48,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 45,600,000 تومان است.
تخفیف!
قیمت اصلی 38,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 36,100,000 تومان است.

کولر گازی اورینت

کولر گازی یکی از متداول ترین و پرکاربردترین سیستم های تهویه مطبوع می باشد. این دستگاه در بسیاری از پروژه های ساختمانی و منازل مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد.

کولر گازی مانند تمامی سیستم های سرماساز به وسیله سیکل تبرید ایجاد سرمایش می کند. سیکل تبرید، سیکلی است که در یخچال های خانگی، چیلرها، روفتاپ پکیج ها و تمامی سیستم هایی که به صورت اجباری ایجاد سرمایش می کنند، وجود دارد.

به زبان ساده کولر گازی انرژی الکتریکی را گرفته و آن را به سرما تبدیل می کند. این تولید سرما و در واقع گرفتن گرما طی عملیاتی انجام می شود. در واقع کولر گازی بر خلاف اسم غلط انداز خود، با انرژی الکتریکی و برق باعث ایجاد سرما می شود نه با گاز.

خرید کولر گازی اورینت

توضیحاتی درباره کولر گازی اورینت

محصولات کولر گازی اورینت با کیفیت ساخت بالا و برخورداری از امکانات پیشرفته در کنار زیبایی و تنوع، توانسته اند نظر مصرف کنندگان داخلی و خارجی را به خود جلب نمایند.

اگر شما هم بدنبال انتخاب کولر گازی و اسپلیت اورینت برای تأمین دمای مطلوب محیط مورد نیاز خود هستید در ادامه این مطلب اطلاعات جامعی درباره انواع مدل های مختلف کولر گازی اورینت با ظرفیت ها و مشخصات فنی متفاوت، درج شده است که شما را در امر انتخاب این محصول یاری می نماید. با ما همراه باشید.

کولر گازی اورینت در یک نگاه

در سال 1369 کار گروهی متشکل از متخصصين و فروشندگان برتر سيستم‌های سرمايشی و گرمايشی، مجموعه ای فنی- مهندسی را بنا نهادند و در گذر زمان، با توجه به گسترش حجم تقاضا و استقبال گسترده خریداران از محصولات ارائه شده توسط این مجموعه از برندهای معتبر نظیر سوپرا، هیتاچی، توشیبا و … و همچنین اخذ نمایندگی انحصاری برند تراست نیز، بستری فراهم شد تا در سال 1386، شرکت توانگر تهویه مطبوع تاسیس گردد.

امروزه شرکت توانگر تهویه مطبوع با اتکا بر تخصص مهندسین و تکنسين‌ های با تجربه و بهره گیری از ماشین آلات پیشرفته توانسته اقدام به تولید و ارائه محصولات تهویه مطبوع از جمله چیلر، مینی چیلر، هواساز، فن کویل، کولر گازی و اسپليت، داکت اسپلیت و … را با برند Orient Air Conditioner (اورینت) به بازار ايران و کشورهای همسایه نماید.

کولر گازی اورینت

ویژگی های کولر گازی اورینت

کولر گازی اورینت دارای ویژگی های متعددی است که به طور کلی به دو دسته ویژگی های فنی و ویژگی های کاربردی تقسیم می شوند.

به عنوان مثال، ویژگی های فنی کولر گازی اورینت شامل موارد زیر می باشد:

  1. کیفیت ساخت بالا و استفاده از قطعات با کیفیت برای افزایش عمر مفید کولر گازی.
  2. کارکرد بسیار خاموش که باعث می شود کولر گازی اورینت مناسب برای استفاده در محیط های زندگی مختلف باشد.
  3. کنولوژی Inverter که به کاهش مصرف انرژی و هزینه های پرداختی برای صورت حساب برق کمک می کند.
  4. دارای فیلترهای هوای قابل شستشو که باعث تصفیه هوای اطراف شما می شوند و بوی نامطبوع و آلاینده های موجود در هوا را از بین می برند.

ویژگی های کاربردی کولر گازی اورینت

  1. طراحی زیبا و جذاب که باعث می شود کولر گازی اورینت به عنوان یک قطعه دکوراتیو در محیط زندگی شما عمل کند.
  2. دارای صفحه نمایش LED که به شما اجازه می دهد تا میزان دمای کولر گازی را به راحتی تنظیم کنید.
  3. دارای کنترل از راه دور که به شما اجازه می دهد تا کولر گازی را از راه دور کنترل کنید.
  4. قابلیت تنظیم سرعت فن که باعث می شود بهترین تنظیم برای هر محیط را داشته باشید.

خرید کولر گازی اورینت

کولر گازی دیواری اینورتر اورینت ( ORIENT )

کولرگازی دی سی اینورتر اورینت در ظرفیت های 12000 ، 18000 و 24000 بی تو یو بر ساعت با مصرف انرژی +A و دارای کیت اینورتر تولید و در بازار عرضه می شوند. این کولر گازی دارای فیلتر یون پلاسما می باشد و ذرات ریز و گرد و غبار محیط را تصفیه می نماید.

یونیت داخلی و خارجی کولر گازی اورینت دارای کمترین صدا می باشد و با استفاده از سیستم حالت خواب با کمترین صدا و بدون ایجاد مزاحمت محیط مورد نظر شما را خنک و مطبوع می کند.

حالت Turbo با ایجاد سرمایش سریع در کوتاهترین زمای دمای اتاق را به درجه دلخواه کاربر می رساند. ریموت جهت کنترل اتوماتیک دما، تایمر 24 ساعته جهت خاموش و روشن شدن از دیگر ویژگی های این محصولات است.

کمپرسور به کار رفته در آنها از نوع روتاری T1 از برند مطرح و معتبر GMCC ، مناسب برای استفاده در آب و هوایی معتدل و گاز مبرد به کار رفته در کمپرسور از نوع R410a می باشد.

دریچه های خروجی به نوعی طراحی شده که قابلیت تنظیم به حالت عمودی و افقی را دارند و میتوان با شرایط محیط جهت پره ها را تنظیم نمود.

نکات مهم درباره کولر گازی اورینت

از جمله ویژگی های که این برند را متمایز کرده و موجب شده جزء یکی از بهترین کولرهای گازی در ایران شناخته شود، استحکام بسیار بالای بدنه و قطعات، مصرف کم برق، تنوع بسیار بالا همراه با زیبایی چشمگیر، سازگاری با همه محیط ها و ….است.

در واقع کولر گازی اورینت در تمامی مراکز سرپوشیده اعم از بازار ها، رستورانها و فروشگاه های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع این مدل اسپلیت می تواند هوای داخل خانه  را از نظر رطوبت تغییر دهد کولر گازی اورینت هوای گرم داخل خانه را با هوای خنک و مطبوع جایگزین می کند.

کولرهای گازی وظیفه سرمایش و یا گرمایش محیط را برعهده دارند. کولرهای گازی دارای اجزاء متفاوتی هستند که هر کدام وظیفه مربوط به خودش را انجام می دهد که در ادامه به همه این اجزاء می پردازیم.

در هنگام خرید کولر گازی اورینت باید نکات گفته شده را به یاد داشته باشیم. کولرهای گازی برند ORIENT همانند کولر گازی یونیوا مصرف برق آنها بشدت پایین است و می توانید بعد از خرید قبض برق خود را بررسی کنید. رده انرژی این نوع از کولر ها A بوده و جزء کم صدا ترین کولرهای روز دنیا هستند.

کولر گازی اورینت

مزایای کولر گازی اورینت

کولر گازی اورینت دارای مزایای متعددی است که می تواند برای شما مناسب باشد. در زیر به برخی از مهمترین مزایای کولر گازی اورینت اشاره می کنم:

  1. صرفه جویی در مصرف انرژی: کولر گازی اورینت با استفاده از تکنولوژی Inverter، مصرف انرژی را کاهش می دهد و در نتیجه هزینه های برقی را کاهش می دهد.
  2. خنک کردن سریع: کولر گازی اورینت با قدرت خنک کنندگی بالا، به سرعت محیط را خنک می کند و در نتیجه در طول روز میزان راحتی شما را افزایش می دهد.
  3. صدای کم: کولر گازی اورینت، صدای کمی دارد و در نتیجه به شما اجازه می دهد که در محیطی آرام و بی صدا بتوانید استراحت کنید.
  4. کنترل درجه حرارت: کولر گازی اورینت با صفحه نمایش LED، به شما اجازه می دهد تا درجه حرارت را به دقت تنظیم کنید و در نتیجه به بهبود راحتی شما در محیط کمک می کند.
  5. تصفیه هوا: کولر گازی اورینت با داشتن فیلترهای هوای قابل شستشو، هوای اطراف شما را تصفیه می کند و بوی نامطبوع و آلاینده های موجود در هوا را از بین می برد.
  6. قابلیت تنظیم سرعت فن: کولر گازی اورینت با قابلیت تنظیم سرعت فن، به شما اجازه می دهد تا بهترین تنظیم برای هر محیط را داشته باشید.

کولر گازی برای منزل، محل کار و… با چه ظرفیتی تهیه کنم؟

یکی از پر تکرار ترین سوالاتی که روزانه از کارشناسان بازارینو پرسیده میشود، همین سوال است. و جالب است بدانید که اگر به این نکته در خرید کولر گازی دقت نکنید، عمر کولر گازیتان به شدن کاهش پیدا کرده و حتی در برخی شرایط میسوزد.

یکبار برای همیشه به این سوال پاسخ میدهیم:

کولر گازی 9000: مناسب برای متراژ 12 تا 20 متر مربع

کولر گازی 12000: مناسب برای متراژ 20 تا 30 متر مربع

کولر گازی 18000: مناسب برای متراژ 30 تا 45 متر مربع

کولر گازی 24000: مناسب برای متراژ 45 تا 60 متر مربع

کولر گازی 30000: مناسب برای متراژ 60 تا 75 متر مربع

کولر گازی 36000: مناسب برای متراژ 75 تا 90 متر مربع

کولر گازی 48000: مناسب برای متراژ 90 تا 120 متر مربع

کولر گازی اورینت

در خرید کولر گازی به چه نکاتی توجه کنیم؟

  1. متراژ ساختمان: همانطور که پیش تر گفته شد، قبل از خرید کولر گازی، باید اندازه ساختمان یا فضایی که می‌خواهید برایش کولر گازی تهیه کنید را در نظر بگیرید. این مورد به شما کمک می‌کند تا دستگاهی با کارایی مناسب را انتخاب کنید.
  2. کارایی انرژی: در خرید کولر گازی، به کارایی انرژی دستگاه توجه کنید. دستگاهی با کارایی بالا، می‌تواند هزینه‌ های انرژی را کاهش دهد و به صرفه جویی در مصرف انرژی منجر شود.
  3. صدا: در خرید کولر گازی، به صدای دستگاه توجه کنید. دستگاهی با صدای کمتر، می‌تواند در استفاده روزانه آرامش بیشتری به شما بدهد.
  4. قابلیت تنظیم: دستگاهی که قابلیت تنظیم دمای هوا را دارد، به شما اجازه می‌دهد که دمای هوای خروجی را به دلخواه خود تنظیم کنید.

جالب است بدانید که کولر های گازی اورینت، تمامی ویژگی های بالا را دارند. پس میتوانند یک انتخاب فوق العاده برای منزل، محل کار و… شما باشند.

خرید کولر گازی اورینت از بازارینو

شرکت بازارینو، نمایندگی رسمی محصولات کمپانی یونیوا، با گارانتی و ضمانتنامه کتبی میباشد. شما میتوانید کولر گازی اورینت را با خیال راحت از شرکت بازارینو تهیه کنید.

یک نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که شما زمانی که کولر گازی خود را از شرکت بازارینو تهیه کردید، بلافاصله کارشناسان ما، تکنسین های بازارینو را برای نصب کولر گازیتان در محل اعزام میکنند. به این ترتیب شما بعد از تهیه کولر گازی خود دیگر دغدغه نصب آن را نخواهید داشت.

شما میتوانید قبل از تهیه کولر گازی اورینت، از کارشناسان بازارینو مشاوره رایگان دریافت کنید. این مشاوره هم به صورت تلفنی و هم به صورت حضوری امکان پذیر است.

برای مراجعه حضوری میتوانید به دفتر بازارینو واقع در سه راه امین حضور، پاساژ سهامی، طبقه اول واحد 4 مراجعه کنید.

برای دریافت مشاوره رایگان کلیک کنید

شرکت بازارینو، به جز نمایندگی رسمی کولر های گازی یونیوا، نمایندگی رسمی چندین برند دیگر معتبر و مطرح کولر گازی را نیز داراست که برای مشاهده آن میتوانید به فروشگاه مراجعه کنید.