تصفیه آب cck

تخفیف!
قیمت اصلی 3,900,000 تومان بود.قیمت فعلی 3,600,000 تومان است.
تخفیف!
قیمت اصلی 3,500,000 تومان بود.قیمت فعلی 3,150,000 تومان است.
تخفیف!
قیمت اصلی 3,800,000 تومان بود.قیمت فعلی 3,250,000 تومان است.
تخفیف!
قیمت اصلی 3,950,000 تومان بود.قیمت فعلی 3,300,000 تومان است.

تصفیه آب cck ساخت کجاست؟

شرکت سی سی کا جزو بزرگ ترین و معروف ترین برند ها و شرکت های تصفیه آب در سرتاسر جهان میباشد. در شهر تایچونگ کشور تایوان در سال 1971 تاسیس شد. این کارخانه به طراحی و تولید تجهیزات تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی و صنعتی حرفه ای با انواع قطعات و اتصالات کوئیک فیتینگی و محفظه های حوزینگ قیمت فیلتر تصفیه آب و فیلترهای اینلاین و انواع پمپ و مخزن ذخیره میپردازد.

دستگاه های تصفیه آب CCK یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین و بهترین برندهای موجود در بازار ایران است. البته به شرط آنکه اصل یا اورجینال باشد. همچنان که این برند از سابقه طولانی در بازار ایران برخوردار است، یکی از برندهایی است که نمونه های غیر اصل آن در بازار ایران بیشتر از هر برند دیگری وجود دارد. نمونه اصلی آن در بازار کشور بیش از 3 مدل نیست اما نمونه های غیر اصلی آن در بازار حتی شاید به بیش از 50 مدل برسد.

این موضوع، باعث سردرگمی افراد در هنگام خرید تصفیه آب سی سی کا میشود. شرکت بازارینو، به عنوان نمایندگی رسمی محصولات برند سی سی کا در ایران فعالیت میکند و تمام نمونه های اصل این برند را تقدیم مشتریان خود میکند.

واحد های تولیدی تصفیه آب cck، پس از چهار دهه سیستم ها و تکنولوژی خود را به سمت تکنولوژی Reverse Osmosis سوق دادند زیرا بهترین روش تصفیه آب آشامیدنی در دنیا همین سیستم بود.

سی سی کا در سال های فعالیت خود تبدیل به یکی از بهترین برندهای معتبر تولید تصفیه آب در دنیا شده است که با افزایش کیفیت آب آشامیدنی نه تنها سلامت شما را تنظیم میکند بلکه از نظر شکل و شمایل نیز آب آشامیدنی شفاف و عاری از مواد مضر در اختیار خواهید داشت.

تصفیه آب cck

دستگاه های تصفیه آب سی سی کا (c.c.k) ساخت ایران است یا تایوان؟

سوال مهمی است که در مورد این برند بار ها از ما پرسیده شده است؛ در حال حاضر انواع دستگاه های تصفیه آب سی سی کا (c.c.k) موجود در بازار ساخت و مونتاژ ایران بوده و با قطعات مختلف چینی، ایرانی و تایوانی تولید و به فروش می‌رسد که قیمت های متفاوت این برند به همین جهت میباشد.

استاندارد های برند سی سی کا

از جمله استانداردهای برند آب تصفیه کن خانگی CCK میتوان به گواهینامه ایزو 9001:2015 که سیستم تضمین کیفیت بین المللی و گواهینامه بین المللی NSF اشاره نمود که نشان دهنده کیفیت بالای آب آشامیدنی خروجی از دستگاه است.

همچنین ایزو 9001 با بررسی کیفیت انواع دستگاه های تایوانی سی سی کا، استانداردهای لازم برای عرضه و فروش دستگاه تصفیه آب خانگی در اروپا و آمریکا را صادر میکند.

محصولات خانگی CCK، از مواد اولیه تا مونتاژ و تولید، آزمایش ها و فرآیندهای حمل و نقل تا لحظه عرضه و فروش به رسیدن به دست مشتری، طبق استانداردهای دقیق تولید شده و سعی در عرضه بهترین کیفیت را دارند.

روش تشخیص و شناسایی مونتاژی یا اصل بودن تصفیه آب سی سی کا

در مدل های اصلی و اورجینال CCK، روی تمام قطعات، “CCK” حک شده است. دقت کنید که ملاک عبارت CCK به صورت حک شده است نه عبارت MADE IN TAIWAN. این عبارت حتی باید بر روی تمام اتصالات نیز وجود داشته باشد و روی تمام اتصالات عبارت CCK حک شده باشد.

در دستگاه های اورجینال و اصلی، مخزن با برند CCK وجود دارد. اگر چه مخزن با برند TankPAC از بهترین برندهاست، اما اگر روی دستگاه های CCK مخزن TankPAC یا هر برند دیگری وجود داشت، نشان دهنده این است که این دستگاه اورجینال نیست و کپی یا تقلبی میباشد.

اگر CCK به صورت حک شده روی سرو ته موتور نباشد هر چند که MADE IN TAIWAN حک شده باشد، نشان دهنده غیر اصل بودن دستگاه تصفیه آب خانگی سی سی کا میباشد.

به دقت به فیلترهای دستگاه نگاه کنید که همگی از برند CCK باشند.

فیلتر ممبران دستگاه تصفیه آب CCK، برند DOW FILMTEC آمریکا است. اگر بر روی دستگاه تصفیه آب، فیلتر ممبران با برند دیگر و یا حتی با برند CCK وجود داشت، این دستگاه غیر اصل است.

جالب است بدانید که کمپانی CCK سازنده فیلتر ممبران نیست و خود شرکت در وبسایت رسمی خودش نیز این موضوع را اعلام کرده است و بیان کرده که از ممبران های FILMTEC آمریکا استفاده میکند. هر فیلتر ممبرانی با برند CCK در بازار نیز مشاهده کردید، مطمئن باشید غیر اصل است.

اگر با دقت موارد بالا را بررسی کنید، به راحتی متوجه اصل یا غیر اصل بودن دستگاه تصفیه آب میشوید. اما موضوع مهم این است، روش های تشخیص و شناسایی اصلی یا مونتاژ بودن دستگاه تصفیه را، ما در جهت افزایش اطلاعات شما قرار دادیم، چرا که اکثر دستگاه های سی سی کا که در داخل ایران مونتاژ می‌شوند از لحاظ کیفیت و کارایی تفاوت آنچنانی با دستگاه اصلی و تایوانی ندارند.

تصفیه آب سی سی کا

نمایندگی دستگاه تصفیه آب cck

شرکت بازارینو مفتخر است، به عنوان اولین نمایندگی رسمی محصولات کمپانی سی سی کا در ایران فعالیت بکند. بازارینو تضمین میکند که محصولات اصلی سی سی کا را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت به مشتریان خود عرضه کند.

نصب تصفیه آب cck

شما زمانی که این دستگاه را از فروشگاه بازارینو تهیه کردید، تکنسین های این شرکت جهت نصب و راه اندازی دستگاه به محل شما اعزام میشوند. پس دیگر نگرانی از بابت نصب دستگاه خود نخواهید داشت. همچنین دوستانی که از جای دیگری این محصول را خریداری کردند، میتوانند با شرکت بازارینو جهت اعزام تکنسین برای نصب دستگاه تصفیه آب خود تماس بگیرند.

ثبت درخواست تلفنی نصب تصفیه آب cck

دستگاه تصفیه آب 6 مرحله ای سی سی کا

این دستگاه 6 مرحله ای (RO) برند C.C.K مناسب افرادی است که فضای بزرگ و وسیعی برای نصب دستگاه تصفیه آب در اختیار ندارند، زیرا دستگاه دارای کوچک ترین اندازه در میان دستگاه های تصفیه آب می باشد.

شیلنگ های ساخته شده از مواد با کیفیت، اتصالات با کیفیت، پمپ آب فشار قوی و نسبتاً سبک و دارا بودن استند فلزی در کنار شیر مصرف به صورت استیل اهرمی، این دستگاه را از بسیاری از برندهای دیگر متمایز کرده است.

دستگاه تصفیه آب 6 مرحله ای CCK، علاوه بر افزودن مواد معدنی مورد نیاز بدن به آب، دارای فیلتر ممبران می باشد که در کنار کاهش سختی آب قادر به حذف مواد محلول تا 0.0001 میکرون است.

تصفیه آب cck

ویژگی های دستگاه تصفیه آب 6 مرحله ای سی سی کا

از 3 مرحله اول پیش فیلتراسیون جهت حذف ذرات معلق مانند: گرد و خاک و گل، زنگ آهن، کلر، سموم شیمیایی و رنگ های صنعتی با جرم 1 تا 5 میکرون می باشند.

مرحله چهارم تصفیه آب cck فیلتر ممبران اسمز معکوس است که جهت سختی گیری و حدف املاح محلول در آب و انواع نمک های معدنی و آلی، مواد بیولوژیکی مانند انواع ویروس و باکتری و قارچ و پسمانده ها صنعتی تا 0/0001 میکرون و حدف فلزات سنگین مانند نیترات، نیتریت، جیوه و کلیه عوامل سرطان زا از آب می باشد.

مرحله پنجم دستگاه تصفیه کننده آب 6 مرحله ای سی سی کا فیلتر پست کربن یا کربن نهایی است که جهت حدف طعم و بوی نامطبوع آب بر روی این دستگاه طراحی و نصب گردیده است، این فیلتر متشکل از زغال اکتیو شده پوسته نارگیل می باشد.

مرحله ششم این دستگاه فیلتر مینرال یا معدنی ساز است که جهت افزودن املاح مورد نیاز بدن انسان مثل مثل کلسیم، منیزیم، پتاسیم، روی، آهن و سدیم به اندازه مورد نیاز بدن انسان به آب می باشد.

مشخصات فنی دستگاه تصفیه آب تایوانی سی سی کا 6 مرحله ای

  • ظرفیت: 7.5 لیتر در ساعت
  • وزن: 17 کیلوگرم
  • ابعاد ؛ (47*22*38) سانتی متر
  • دقت فیلتراسیون: 99 درصد
  • فشار پمپ: 125 پوند بر اینچ مربع
  • مخزن: 4 گالن
  • دما: 4 الی 52 درجه سانتیگراد
  • جنس بدنه: فلزی ( مواد ضد زنگ )

شما میتوانید انواع دستگاه های تصفیه آب سی سی کا را با بهترین قیمت از فروشگاه اینترنتی بازارینو تهیه کنید.